Artlantis 7 - nové fukce
Populární renderovací program Artlantis se dočkal nové verze. Obsahuje například novou funkci Twinlinker pro tvorbu a sdílení virtuálních prohlídek, vylepšené umělé osvětlení, adaptivní anti-aliasing ale i nový render manager pro distribuovaný rendering Vašich návrhů.
Twinlinker ConnectTwinlinker, který vyvinul Abvent R&D, vám umožní rychle a jednoduše vytvářet a sdílet virtuální prohlídku Vašich projektů. Pouze exportujte Vaše obrázky, panoramata a videa vytvořená v Twinlinkeru, pak je propojte a tak vytvořte virtuální prohlídku, kterou můžete sdílet prostřednictvím emailu nebo zveřejnit na Vaší webové stránce.
Vylepšené umělé osvětlení
Snímání umělého světla je metoda, která je přesnější, vylepšuje rozptyl světla ze světelného zdroje ve 3D prostředí a podporuje odraz od hladkých materiálů s výraznějším leskem.
Adaptivní anti-aliasing
Chytřejší anti-aliasing sám detekuje oblasti, které je potřeba upravit, optimalizuje výpočty a zkracuje čas potřebný pro renderování, přičemž kvalita výsledného obrázku zůstává stejná.
Render manager
Artlantis optimalizuje čas potřebný pro výpočet renderu s novým Render managerem. Na Vašem počítači jej můžete využít pro jakoby dávkové renderování pro výpočty obrázků, panoramat a animací. Díky aplikaci nainstalované na jiných PC nebo MAC počítačích připojených do lokální sítě Render manager distribuuje výpočty pro rendering mezi všechny počítače v síti, přičemž výrazně zkracuje výpočetní čas.
White Balance
White Balance (Vyvážení bílé) je funkce, která Vám umožní přizpůsobit dominantní barvu scény okolnímu osvětlení. Jednoduše nastavte tento nový parametr do automatizovaného barevného modu nebo zvolte referenční barvu, která bude v 3D scéně rozpoznána jako bílá.
Ambient Occlusion
Tato nová funkce Artlantisu umožňuje uživatelům zobrazování globálního ambient occlusion pro vytvoření virtuálních stínů v malých oblastech, kam se přirozené světlo nedostane. Přináší větší hloubku a reliéf do interiérových i exteriérových scén.
Bílý model
V průběhu výpočtu bílého renderovacího modelu se změní barva všech povrchů modelu na bílou s výjimkou těch, které jsou průhledné. Světla si zachovávají svou barvu pro komplexní prostředí.
Přednastavené režimy
Vyberte si z mnoha přednastavených režimů (interiér, exteriér, tlumené osvětlení) a různých definic (rychlý, střední, kvalitní) pro rychlé nastavení těch nejlepších výsledků.
Expozice
Artlantis nabízí dvě metody osvětlení – Automatic Light Adjustment a ISO/Shutter. Zvolením nastavení Automatic Light Adjustment setting se světla a neony, které jste použili ve scéně, automaticky přizpůsobí světlu slunce a oblohy.
HDRI
Artlantis je plně kompatibilní s HDRI soubory pro pozadí a pro globální osvětlení. Funkce Enhanced sky (Vylepšená obloha) v nastavení programu zvyšuje fotorealističnost obrázku.
IES Lights
Ve výchozím nastavení Artlantis nabízí 8 IES přednastavených profilů. Artlantis Vám umožňuje importovat stažené IES profily přímo z webstránek výrobců. Tyto soubory se využívají pro simulaci realistického osvětlení Vašich projektů. Pro větší flexibilitu můžete jednoduše upravit jas, barvu, směr a otevírací úhel.
Neon Shader
Pro tuto verzi programu byla neonová světla kompletně přepracována s citelnými změnami v kvalitě a rychlosti výpočtu.
Laserové nástroje
Jednoduchým kliknutím na referenční rovinu v náhledovém okně nastavíte umístění a orientaci projekčního laseru. Red line projected 360 v modelech Vám umožní automatické umístění objektů a textur.
Vkládání míst
Když využijete funkci vkládáni, Artlantis Vám nabídne nový jednoduchý proces projekce s přesnějšími výpočty. Po přiřazení os XYZ ve 2D pohledu a v náhledovém okně je model jednoduše umístěn na pozadí obrázku.
Alpha Mask Editor
Tento revoluční nástroj pro integraci Vám umožní přidat průhlednost obrázku v popředí přímo v Artlantisu pro dosažení vyšší kvality Vašeho projektu.
Zdroj: https://artlantis.com/
Artlantis 7 v Eshopu CAD Zone >>>
Rubrika: Aktuality
Vydáno: 18.05.2018
Počítadlo: 1923 čtenářů