Porous Formation & Virtuosity workshop
V listopadu 2013 uspořádala plaforma Re.Code.Nature v ústavu Molab na Fakultě architektury v Praze workshop, při kterém si účastníci vyzkoušeli metody návrhu s využitím simulací chování hejna.
Při práci také propojovali aplikaci Processing s Autodesk Maya a ZBrush. V závěru práce byly experimenty asocivány s předměty každodenní potřeby.Jan Homolka: Initial design of chair. Simply a chair.
Vedoucí práce Martin Gsandtner
David Friml: Initial design of orbital CityScape. Stratgy of new urban spatial emergence.
Vedoucí práce Martin Gsandtner
Re.Code.Nature(r) se prezentuje jako mezinárodní vzdělávací platforma se sídlem v Praze. Nabízí škálu vědomostí z oblasti digitállně řízeného navrhování a výroby formou workshopů. Zaměřuje se na Processing, ww, Python, Grasshopper a nabízí také možnosti výuky práce v Autodesk Maya, McNeel Rhinoceros, Blender a dalších programech. Zkoumá logiku a techniky navrhování v architektuře, designu a umění s pomocí vědy, přírody a lidských zdrojů.
Více informací: www.recodenature.org
Rubrika: Projekty
Vydáno: 03.12.2013
Počítadlo: 2649 čtenářů